سنندج-روحانی اهل سنت کردستان گفت: مسلمانان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی غاصب در لبنان جبهه مقاومت را حمایت کنند.

ماموستا مختار فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اخیراً جنایت رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل در لبنان به اوج قساوت خود رسیده است که از طرف علمای اهل سنت محکوم است.

وی افزود: این جنایتکاران جنایت خود را به اوج وحشی گری رساندند و جنوب لبنان را هدف آماج بمب‌های خود قرار دادند و ۵۰۰ شهید و بیش از ۱۲۰۰ نفر را مجروح کردند جنایتی که نه ابتدا و نه انتهای آن است.

امام جماعت مسجد جامع سنندج خاطرنشان کرد: تا زمانی که حق و باطل وجود دارد این جنایت‌ها ادامه دار خواهد بود و رژیم سفاک جنایت پیشه با تمام نیرو و تجهیزات وارد میدان شده و مسلمانان را مورد هدف جنایت‌های خود قرار داده‌اند.

ماموستا فرجی تصریح کرد: این خوی درندگی و شیطان صفتی به منزله این است که با چنگ و دندان جای خود را نگه دارد در حالی که می‌داند لانه آنها سست شده است.

جنایات رژیم غاصب در لبنان بیانگر ترس آنها از فروپاشی است

وی ادامه داد: کشتار و جنایات بی رحمانه رژیم غاصب بیانگر فروپاشی این رژیم سفاک است، ترسی که بر اندام آنها انداخته است.

امام جماعت مسجد جامع سنندج گفت: اسرائیل فکر می‌کند با حذف افسران عالی رتبه حماس و حزب الله و جبهه مقاومت می‌تواند به اهداف پلید خود برسد غافل از اینکه نیروهای حق حرف نمی‌زنند بلکه جوانه می‌زند و رویش رده‌های پایینی که به صحنه و خط مقدم می‌آیند بیشتر می‌شود.

ماموستا فرجی گفت: ان‌شالله این جوانه‌ها رژیم فاسد را ریشه کن و روانه زباله دان تاریخ می‌کنند و حرکت رژیم در سراشیبی تاریخ قرار دارد و در حال اضمحلال و انهدام است.

باطل همواره محکوم به نابودی است

وی عنوان کرد: اسرائیل بداند حق پیروز همیشه میدان و باطل هرچند سفاک و وحشی باشد اما محکوم به نابودی همیشگی است، نیروهای حق ثابت قدم در پیروزی هستند که با اتحاد و انسجام و برادری در آحاد جامعه اسلامی گام برمی‌دارند.

این روحانی اهل سنت کردستانی عنوان کرد: این غده سرطانی و رژیم جعلی روزی به پشتوانه نیروهای متحد مبارز حزب الله و حماس و دیگر برادران مسلمان خود از بین می‌رود و مسلمانان طعم پیروزی را می‌چشند و بیت المقدس را آزاد می‌کنند.