مراسم تکریم دبیرکل سابق هلال‌احمر برگزار و میثم افشار به‌عنوان دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز مراسم تکریم دبیرکل سابق هلال‌احمر برگزار و میثم افشار به‌عنوان دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر معارفه شد.

جلسه تکریم و معارفه دبیرکل هلال‌احمر با حضور نماینده ولی فقیه، رئیس، دبیران کل سابق و جدید و مدیران هلال‌احمر در ساختمان صلح این جمعیت برگزار شد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در این جلسه با تبریک ایام پر سعادت میلاد پیامبر اکرم (ص) و قدردانی از زحمات دکتر سلیمانی دبیرکل سابق جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: پیشرفت‌ها و توسعه جمعیت در این مدت، مرهون تلاش ایشان و تک تک اعضا و مسئولان تا کارکنان، حتی امدادگران حاضر در حادثه معدن طبس است. امیدواریم خداوند متعال اجر و مزد ایشان را روز به روز افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر، وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارد، افزود: میثم افشار؛ جوانی خوش اخلاق و اخلاق مدار است. در بحث همدلی و شناخت اجتماعی و شناخت مشکلات، تسلط کامل و راه حل دارد. مهارت ارتباطات و تعامل او با کارکنان بالاست. در حل مساله و تصمیم‌گیری سریع نیز، دارای مهارت است و قابلیت تشخیص شرایط بحرانی را دارد. همچنین در بحث تاب‌آوری، قدرت تحمل فشار در موقعیت‌های اضطراری و بحرانی و از همه مهم‌تر روحیه همکاری و کار گروهی دارد. امیدواریم در جایگاه جدید و در خدمتگزاری به مردم موفق باشند.