ارومیه- امام جمعه اهل سنت ارومیه با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در لبنان گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات وقیحانه است.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب اسرائیل در لبنان و غزه و جان باختن غیرنظامیان بی دفاع به دور از انسانیت و کنوانسیون‌های بین المللی است و سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات محکوم است.

وی ادامه داد: حامیان اسرائیل در جنگ علیه غزه و لبنان شریک جنایات آن هستند و ما شاهد سکوت وقیحانه جامعه جهانی در قبال تجاوزات دشمن اشغالگر به لبنان هستیم.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بی دفاع لبنان گفت: اسرائیل باید تاوان سخت این جنایت خود را در نظر بگیرد.

کلشی نژاد بر اتحاد بین کشورهای اسلامی در دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان تاکید کرد و افزود: امروز همه مسلمانان جهان باید در حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه به پا خیزند.

وی اظهار کرد: جنایاتی که در لبنان و غزه اتفاق می‌افتد مخالف همه کنوانسیون‌های بین‌المللی است و در هیچ کجای دنیا کودکان و کادر درمان را قتل عام نمی‌کنند و این نشان می‌دهد این رژیم از حوزه انسانی به دور است.

کلشی نژاد با ابراز تأسف از تماشای این جنایت‌های بی سابقه توسط دولت‌های مدعی حقوق بشر در دنیا اظهار کرد: همه آنهایی که داعیه حقوق بشر دارند، ایستاده‌اند و می‌بینند و این سکوت و نظاره نشان می‌دهد که از این جنایت‌ها پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تاکید کرد: خداوند در آیات بسیاری از قرآن کریم بر ضرورت حفظ وحدت در بین مسلمانان تاکید کرده و وحدت را مبنای نصرت مسلمانان اعلام کرده است و امروز نیز مسلمانان با وحدت می‌توانند بر رژیم صهیونیستی غلبه کنند.