نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، خواستار توضیح مسئولان ذیربط درباره زمان انتقام سخت از رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: امروز ما هر کجا و در هر شهری از حوزه انتخابیه می‌رویم، مردم از ما سوال می‌کنند که انتقام سختی که جمهوری اسلامی ایران بنا داشت از سگ هار بگیرد، چه شد؟ خدا نکند محافظه کاری در بین مسئولان کشور اتفاق افتاده باشد، امروز رژیم صهیونیستی ریسمان انسانیت را پاره کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک روز در غزه مظلوم و امروز در لبنان عزیز مردم، زنان، پسران، دختران و کودکان را به خاک و خون می‌کشد. امام (ره) بارها فرمودند مسلمانان باید تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی، دست از مبارزه بر ندارند. رهبر معظم انقلاب نیز در جملات اخیرشان فرمودند که عقب نشینی تاکتیکی در هر میدانی چه در عرصه نظامی و چه میدان‌های سیاسی و تبلیغاتی و اقتصادی غضب الهی را به دنبال دارد.

وی خطاب به رئیس جلسه، گفت: از مسئولان امنیت کشور این موضوع را سوال کنید که آیا زمان انتقام سخت از رژیم پلید منحوس نرسیده است؟ آیا نباید انتقام شهید هنیه که مهمان جمهوری اسلامی ایران بود و به دست این رژیم به شهادت رسید، گرفته شود؟

اخلاقی گفت: امروز اگر خدای ناکرده زمزمه‌ای از هر مسئولی به گوش برسد که می‌خواهد کوتاهی شود، قطعاً مورد عتاب الهی قرار خواهد گرفت و مردم ایران از چنین فردی نخواهند گذشت. خواهش ما این است که این را سوال کنید و گزارش آن را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه دهید.