خانه نمایش دا، مهر سال جاری میزبان ۲ نمایش «دردنوشان» و «گرامر» می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه نمایش دا، نمایش «دردنوشان» به‎ نویسندگی، طراحی و کارگردانی عمار تفتی و نمایش «گرامر» نوشته و کار حسین برفی‌نژاد از ۸ مهر در خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

نمایش «دردنوشان» که سال گذشته در تماشاخانه ایران‌شهر نیز اجرا شده است، از ۸ مهر ساعت ۱۹ در سالن شماره ۱ خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود. راوی این اثر نمایشی عمار تفتی است و نوید نوبخت خواننده و دکلماتور و نوازنده دف این نمایش مبنیا منصوری و نوازنده کمانچه آن مهشاد هاتف است.

دیگر عوامل نمایش «دردنوشان» که مجری طرح آن خانه نمایش دا است، عبارتند از: طراح صدا: ارشام ‌مودبیان، طراح پوستر: مرضیه رشیدی، موشن گرافیک و ساخت تیزر: بهروز ‌داوری، منشی صحنه، نور، صدا: لیلا ‌نصیریان، دستیار کارگردان و خوشنویس: عالم ‌صبور و عکاس: پیام ‌احمدی‌کاشانی.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: به باور گروه نمایش، اشعار عرفای ایرانی، ویژگی درمان‌گرانه دارد و دارای سطح فرکانسی است که در روان آدمی، درمانگری می‌کند. در این اثر که با شیوه سایکودرام به اجرا در می‌آید، به گونه‌ای ویژه به غزلیات سعدی پرداخته شده است.

نمایش «گرامر» به نویسندگی، کارگردانی حسین برفی‌نژاد نیز از ۸ مهرماه ساعت ۲۰:۴۵ در سالن شماره ۱ خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت. بازیگران این اثر نمایشی که با همکاری خانه نمایش دا اجرا می‌شود؛ فائزه ‌یوسفی و متین ‌خیبلی و تهیه‌کنندگان آن حسین ‌برفی‌نژاد، متین ‌خیبلی و فائزه ‌یوسفی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: صدا: نگین ‌نشاط، دستیار کارگردان: هادی حاجی‌زاده، منشی صحنه: نگار کاظمیان، مدیر صحنه: ماهان اصفهانی‌پور، طراح نور: نیلوفر ‌نقیب‌ساداتی، محمدرضا ‌رحمتی، طراح لباس: ساناز دوردی‌نژاد، دستیار لباس: آرینا حکمی، ویدئو کریتور: سعید الیاسی، طراح گرافیک: متین ‌خیبلی، موشن گرافیک: امیرحسین کربلایی، تصویرساز: کیمیا حشمتی‌نژاد و عکاس: مریم خیبلی.

در خلاصه داستان نمایش «گرامر» آمده است: ما نرفتیم ولی تا الان پنج بار تمرین رفتن کردیم ... .

علاقمندان به تماشای این ۲ نمایش می‌توانند بلیت آن را از سامانه تیوال تهیه کنند.