تبریز- حاجیه‌خانم «اختر آقائی بوزتپّه» مادر شهیدان «محمد و محمود رضوی» در میانه پس از تحمل سال‌ها بردباری در فراق فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به آنان پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مادر شهیدان رضوی از شهدای والامقام میانه در دوران دفاع مقدس که از چهار روز قبل به‌خاطر تشدید ناراحتی قلبی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) این شهرستان بستری شده بود، بامداد امروز، سه‌شنبه در سنّ ۹۰ سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و در بهشت، مهمان فرزندان شهیدش شد.

مراسم تشییع، فردا، چهارشنبه از ساعت ۹ صبح از میدان آزادی به سمت میدان نماز میانه برگزار و پیکر این مادر فداکار پس از انتقال به گلزار مؤمنین، در قطعۀ ایثارگران این آرامستان به خاک سپرده می‌شود. مراسم ختم آن‌مرحومه نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ فردا، چهارشنبه در مسجد «کربلایی تقی» واقع در خیابان طالقانی میانه منعقد خواهد شد.

محمد رضوی متولد دوم اسفند ۱۳۴۳ میانه بود. او که به‌عنوان پاسدار سپاه به جبهه اعزام شده بود، در بیست‌وسوم اسفند ۱۳۶۳ بر اثر اصابت ترکش گلولۀ توپ دشمن بعثی در شرق دجله به فیض شهادت نائل شد.

برادرش محمود هم که کمی کم‌تر از سه سال کوچک‌تر از او بود و به‌عنوان طلبۀ بسیجی در جبهه حضور داشت، در بیست‌ویکم بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر۸ بر اثر اصابت ترکش نیروهای دشمن در اروندرود شربت شهادت را نوشید. مزار مطهر هر دو برادر شهید، در قطعۀ شهدای گلزار مؤمنین میانه واقع است.