جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه گزارشی درخصوص راه اندازی سامانه های یکپارچه اموال، املاک، انبار، حسابیار و سامانه جامع قراردادها در راستای شفافیت و انضباط بخشی مالی ذیل بسته های کاری «بهره وری و پایداری اقتصادی» و «دستیابی به سازمان یادگیرنده» از محورهای «دانشگاه پرورشگر قوه عاقله و توسعه دهنده فضای انقلابی»، «دانشگاه کارآمد و پایدار» و «دانشگاه سرآمد و پاسخگو» سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

پس از ارائه این گزارش اعضای هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شبکه سازی در دانشگاه در ارتباط با راه اندازی این سامانه ها قدردانی کردند.

همچنین در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند و فرایند بودجه ریزی دانشگاه طی ۲ ماهه تیر و مرداد، گزارشی از روند حرکت مالی دانشگاه آزاد اسلامی طی ۵ سال گذشته و در ادامه جداول بودجه ای مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت سیاست ها و احکام دوره مالی جاری (۱۴۰۴-۱۴۰۳) در جلسه مطرح و به اتفاق آرا به تصویب رسید و برنامه مالی یکساله دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شد.