کرج- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع مشکلات زیرساخت های فرهنگی شهرستان‎های غرب استان البرز شامل طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد دستور ویژه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست مشترک با علی حدادی نماینده این شهرستانها در مجلس، برای تأمین نیازهای فرهنگی غرب البرز دستور ویژه صادر کرد تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استعدادهای درخشان و جمعیت فراوان در غرب البرز گفت: توجه به امر زیرساخت‌های فرهنگی این منطقه پرجمعیت مهم و تأثیرگذار است.

صالحی ادامه داد: در سال‌های گذشته از زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد بازدید داشته و از نیازهای فرهنگی این مناطق شناخت دارد.

علی حدادی نماینده شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس در این نشست که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، خواستار توجه ویژه این وزارتخانه به رفع مشکلات و زیرساخت‌های فرهنگی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ شد.

وی در ادامه با اشاره به فرسودگی ساختمان فرهنگسراهای ساوجبلاغ و نظرآباد و نیاز مبرم به بازسازی و تجهیز این مراکز فرهنگی خواستار نگاه ویژه به این مراکز شد.

نماینده مردم غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه از بیمه تکمیلی هنرمندان پیشکسوت و فراهم شدن امکانات برای تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی و رفع مشکلات کانون‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از ضرورت‌ها برشمرد.

حدادی با مهم خواندن عملکرد رسانه‌های محلی خواستار تخصیص کاغذ به‌طور ویژه به نشریات محلی البرز و حمایت در برگزاری دومین جشنواره ملی چشمه شد.