شصت‌وپنجمین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه فردا چهارشنبه ۴ مهرماه به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت‌وپنجمین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه که معمولاً با حضور نمایندگانی از اعتاب مقدسه داخل کشور برگزار می‌شود، فردا چهارشنبه ۴ مهر به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

اعضای این کارگروه را نمایندگانی از آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه حضرت معصومه (ع)، حرم احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین نمایندگانی از سازمان اوقاف و امور خیریه، بعثه مقام معظم رهبری و مسجد مقدس جمکران و… شامل می‌شوند.

دستور جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه معمولاً پیگیری مصوبات جلسات قبلی، بررسی برخی طرح‌های فراگیر قرآنی در کشور همچون «من قرآن را دوست دارم» و همچنین بررسی ظرفیت‌های هر یک از عتبه در برپایی محافل قرآنی، جلسات آموزشی و انس با قرآن است.

از جمله اقداماتی که از سوی این کارگروه در حال بررسی و پیگیری است، این است که نمایندگانی از اعتاب مقدسه خارج از کشور همچون عتبات عالیات کشور عراق و عتبه کشور سوریه که بیشترین تعامل و تبادلات فرهنگی و قرآنی را با ایران دارند نیز در جلسات آتی آن حضور داشته باشند.