ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران شمار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد را در استان ۱۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: مردم نیکوکار استان ۳۶ میلیارد تومان در جشن عاطفه ها کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی ظهر سه شنبه در رزمایش توزیع ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵ میلیارد ریال با اشاره به اینکه ۱۶ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد است اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با هم افزایی خیرین، نیکوکاران، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و بسیج دانش آموزی و دانشجویی فراهم و تقدیم به آینده سازان کشور شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌ها با حفظ کرامت مددجویان از محله و مدرسه انجام خواهد شد افزود: تا کنون مردم نیکوکار استان ۳۶ میلیارد تومان درپویش جشن عاطفه‌ها به نیازمندان کمک کردند و پیش بینی ما این است که در حوزه خیر و احسان دانش آموزی این رقم به ۷۰ میلیارد تومان برسد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته هزار میلیارد تومان کمک مومنانه در استان جمع آوری شد گفت: امسال در ۶ ماه نخست سال این کمک‌ها به هزار میلیارد رسیده است و پیش بینی ما این است که تا پایان سال به دوهزار میلیارد تومان خواهد رسید و این معجزه مردم نیکوکار و خیران نیک اندیش استان است

بهار انفاق بین خیران و نیکوکاران

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تشکر از مدیریت و مجموعه کارکنان شریف نهاد یادگار امام خمینی (ره) و همه خیران گرانقدر و مردم نیکوکار استان گفت: شروع سال تحصیلی جدید بهار انفاق در بین خیرین و نیکوکاران است.

وی با اشاره به اینکه بهترین دست‌ها، دست انفاق کننده و بهترین انسان کسی است که وجودش برای دیگران خیر و برکت باشد گفت: تهیه لوازم التحریر ابزاری است برای کسب علم و دانش و انفاقی است در زمینه علم آموزی و مسلماً ارزش و اهمیت بسیار بالایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید به تأثیر تبلیغات گفت: آنچه انجام می‌شود باید بازگو گردد وبه گوش مردم برسد.

وی به حفظ اصالت ایرانی اسلامی درتهیه لوازم التحریر دانش آموزان تاکید کرد و گفت: در خدمات و خیرات و توزیع اقلام اندازه نیاز را در نظر باید داشت تا دانش آموزان صرفه جویی و قناعت را بیاموزند.