خطوط هوایی «فلای دوبی» و «قطر ایرویز» نیز با اشاره به شرایط کنونی لبنان در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، پروازهای خود را به بیروت تعلیق کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، دو شرکت هواپیمایی دیگر نیز در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، پروازهای خود را به بیروت تا فردا (چهارشنبه) به حالت تعلیق درآوردند.

سخنگوی «فلای دوبی» تأیید کرد که پروازهای امروز و فردا بین فرودگاه بین‌المللی دوبی و فرودگاه بیروت لغو شده است. وی دراین‌باره گفت که این شرکت به منظور رزرو مجدد یا بازگرداندن وجه بلیت، با مسافران تماس برقرار خواهد کرد.

همچنین «قطرایرویز» در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شرایط کنونی در لبنان، این شرکت به طور موقت پروازهای به مقصد و از مبدا فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت را تا فردا تعلیق کرده است.

این شرکت هواپیمایی قطری هفته گذشته، اعلام کرد مسافرانی که قصد دارند با هواپیماهای این شرکت بیروت را ترک کنند، نمی‌توانند «پیجر» و سایر تجهیزات ارتباطی بی‌سیم به همراه داشته باشند. این تصمیم در پی حمله تروریستی هفته گذشته رژیم صهیونیستی در لبنان از طریق انفجار پیجرها و تجهیزات بی‌سیم اتخاذ شد. در پی این انفجارها دست کم ۳۷ نفر به شهادت رسیده و حدود سه هزار تن به شدت مجروح شدند.

همچنین براساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، شمار شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به بیروت که از روز دوشنبه آغاز شده و شدت گرفته است، به ۵۵۸ نفر افزایش یافته است.