زنجان- رئیس شورا اسلامی شهر زنجان گفت: نرخ سرویس مدارس زنجان مصوب و مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مرادلو بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های همیشگی در زمان بازگشایی مدارس، مربوط به سرویس مدارس است، افزود: این نرخ مصوب و مشخص شده و مدیران مدارس نیز باید نسبت به تحویل به موقع قراردادها اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه در هنگام بازگشایی مدارس، شهرداری در امور خدماتی و امکانات همواره در کنار آموزش و پرورش است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص سرویس مدارس شهر زنجان، ارائه خدمات در این حوزه برای شهر زنجان توسط شرکت انجام می‌شود.

این مسؤول از ثبت اطلاعات ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زنجانی در سامانه سپند خبر داد و تصریح کرد: این سامانه در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان از خدمات سرویس مدرسه راه‌اندازی شده است، از همه مهم‌تر اینکه در تنظیم قراردادهای مربوطه نهایت دقت به خاطر اینکه این قراردادها بار حقوقی دارد، صورت گرفته است.

مرادلو در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس، با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۵ سال کماکان با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: بی‌شک خون شهدا پاسدار ایران اسلامی بوده و حاضر نیستیم بر سر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی معامله کنیم.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه متأسفانه برخی از مدیران مدارس در ارائه لیست کامل دانش‌آموزان برای ثبت در سامانه سپند کوتاهی کرده و لیست را به صورت کامل ارسال نمی‌کنند، عنوان کرد: همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی نیز شده است.

نوری از برگزاری جلسه هماهنگی با مسؤولان آموزش و پرورش در همین خصوص خبر داد و گفت: مشکل امروز در خصوص سرویس مدارس به شرکت‌هایی که قرار است در این زمینه خدمات ارائه دهند بازنمی‌گردد، بلکه دغدغه اصلی در این خصوص همکاری نکردن مسؤولان آموزش و پرورش در زمان مقرر است.