فهرج_ فرماندار شهرستان فهرج گفت: سپاه پاسداران قهرمان به معنای کامل در سه سال اخیر دست دولت را در این شهرستان گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سعیدنیا، در آئین افتتاح ابر پروژه آبرسانی این شهرستان که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد گفت: در ادامه بهره برداری از طرح‌های هفته دولت که ۸۲ طرح با اعتبار ۳۰۶ میلیارد به بهره برداری رسید، امروز در هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح پروژه آبرسانی هستیم.

وی افزود: تا به امروز که خادم مردم شهرستان فهرج هستم در قالب طرح‌های همکاری دولت و سپاه پاسداران ۶ طرح آبرسانی افتتاح کردیم که ۵ طرح آبرسانی با حضور سردار نظری به بهره برداری رسیده است.

سعیدنیا خاطرنشان کرد: حلاوتی که این طرح برای من دارد نسبت به پروژه‌های قبل بیشتر است چرا که از دی ماه ۱۴۰۱ درگیر این طرح بودیم و علاوه بر ۱۰ سفر به کرمان، چندین جلسه با سرهنگ شاهرخی و تماس‌های مکرر با سردار نظری داشتیم.

فرماندار فهرج گفت: سپاه قهرمان، زحمت خودش را در فهرج کشید و به تمام معنا دست دولت را در طول قریب به ۳ سال اخیر گرفتند.

سعیدنیا، با اشاره به بهره مندی بیش از ۱۷ هزار خانوار فهرجی طی ۳ سال از نعمت آب آشامیدنی سالم به کمک سپاه ثارالله، اظهار کرد: چندین ماه قبل از پایان طرح قرارگاه امام حسن مجتبی ما به اهداف خودمان رسیدیم که مبارک مردم عزیز باشد.

وی با قدردانی از سپاه ثارالله، بسیج سازندگی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، کارکنان آبفا، شورای اداری، بخشداران، دهیاران، شوراها و … گفت: این قول را از طرف مهندس مرادزاده مدیر آبفا می‌دهم کمتر از یک ماه دیگر چاه آب آشامیدنی دهنو شیخ علیخان وارد مدار شود.