مشهد- دبیرستان ۱۲ کلاسه دخترانه حضرت نرجس خاتون در چارچوب پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» با حضور فرماندار مشهد و دیگر مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه‌شنبه ۳ مهر آئین بهره‌برداری از دبیرستان ۱۲ کلاسه دخترانه حضرت نرجس خاتون در چارچوب پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» با حضور فرماندار مشهد، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، معاون نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

فرماندار مشهد در این مراسم ضمن گرامیداشت بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر مشهد مقدس، کمبود فضای آموزشی به دلیل مهاجرت در حوزه داخلی و اتباع بود که بر این اساس؛ سیاست ما طی یک سال اخیر تا به امروز حل این موضوع بوده است.

محسن داوری به ابتکار فرمانداری مشهد پیرامون راه‌اندازی پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» پرداخت و افزود: از سال گذشته تا به امروز هر سه‌شنبه یک مدرسه در مشهد مقدس افتتاح می‌شود و به یاری خدا این راه تداوم دارد.

وی تصریح کرد: همانگونه که به این نکته تاکید شده، ملاک قدرت جوامع «زیرساخت علمی» است که از مدرسه شروع می‌شود.

فرماندار مشهد خطاب به دانش‌آموزان و فرهنگیان گفت: از سربازان گمنام عرصه علم و دانش که در نقاط مختلف کشور ما مشغول آموزش هستند، قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است؛ دبیرستان ۱۲ کلاسه دخترانه حضرت نرجس خاتون مشهد مقدس در قالب یک پروژه مشترک بین سازمان ملی مهاجرت، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و وزارت آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد ریال احداث شده است.