مشهد-نماینده ولی‌فقیه درخراسان رضوی بسیج دانشجویی واساتید رامحور اقتدار ولایت دردانشگاه خواند وگفت:دشمن برای نفوذ وپیشبرد اهداف معاندانه خود روی ظرفیت دانشگاه‌ها بسیار سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بسیج دانشجویی دارای قدرت نفوذ ولایت و دین در کانون فعالیت و حرکت‌های مهم جامعه و امت اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات سیاسی و اجتماعی در دانشگاه‌های مشهد به دلیل حاکمیت بسیج بسیار کمتر از سایر دانشگاه‌های کشور است، افزود: این اتفاق با اجرای دو طرح محقق شده است که سایر دانشگاه‌ها نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده و بهره‌برداری کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نخست هماهنگی قوی و فشرده بین تمامی نهادها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف بود، ادامه داد: طرح دوم نیز وابستگی شدید و متقابل بین بسیج اساتید و بسیج دانشجویی بود که همپای یکدیگر فعالیت می‌کردند.

علم الهدی بسیج دانشجویی و بسیج اساتید را محور اقتدار ولایت در دانشگاه معرفی کرد و گفت: دشمن برای نفوذ و پیشبرد اهداف معاندانه خود روی ظرفیت دانشگاه‌ها بسیار چشم دارد، زیرا فضای دانشگاه به هر سمتی کشیده شود، جامعه نیز به همان سمت حرکت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خطاب به دانشجویان بسیجی با بیان اینکه فعالیت شما مورد توجه امام زمان (عج) قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امکان دارد در مسیر فعالیت کسی شما را تشویق یا تأیید نکند، شما نباید به این موضوع توجه کنید بلکه باید هدفتان کار برای خدا باشد و با همان ایمان و عقیده راسخ مجاهدت خود را ادامه دهید.

وی با اشاره به اینکه فضای کنونی دانشگاه به سمت تساهل و تسامح کشیده شده است، ابراز کرد: در این شرایط جریان بسیج دانشجویی و اساتید باید به جریان مطالباتی قوی و جدی تبدیل شود که بتواند اهداف خود را پیگیری کند.

علم الهدی با تأکید بر حمایت از دولت اضافه کرد: تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی مقام معظم رهبری حمایت از دولت را برای ما تکلیف واجب اجتماعی و شرعی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: اگر بتوانید با جریان‌های همسو در سایر تشکل‌های دانشجویی همراه شوید تا همانند فعالیت‌های جهادی بتوانید نیروهای متدین جدید را نیز جذب بسیج کنید، بسیار ارزشمند است.