سرپرست معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی از شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه در بخش مسکن و شهرسازی خواست تا برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت تشریح در کمیسیون عمران مجلس ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیات‌منش سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور یافت و ضمن استماع گزارشی از فعالیت‌های شرکت به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر افزایش هم‌افزایی سازمان‌های مرتبط با بخش مسکن و ساختمان از حاضران در جلسه خواست تا هرچه زودتر برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت تشریح در کمیسیون عمران مجلس ارائه کنند.

بیات‌منش ادامه داد: سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت بازآفرینی شهری ایران، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود.

گفتنی است، جلسه شورای مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران به ریاست مسعود بیات‌منش سرپرست مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و با حضور محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صابر عسگرپور معاون مدیرعامل بانک مسکن و نیز اعضای هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در محل شرکت برگزار شد.