رشت - فرمانده انتظامی رشت از نزاع کارگران دو شرکت تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸ نفر از عاملان درگیری دستگیر و تعداد دو قبضه سلاح شکاری و دو قبضه قمه از آنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی در پی اطلاع یک فقره نزاع و درگیری در محدوده شهرک صنعتی رشت، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پس حضور مأموران در صحنه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد تعدادی از کارگران به دلیل واگذاری یکی از شرکت‌ها و معوقات مالی باهم درگیر شده‌اند، افزود: در جریان این نزاع دسته جمعی دو نفر با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده که سبب مجروح شدن ۵ نفر از کارگران شده که مجروحان جهت مداوا به بیمارستان منتقل و تحت درمان می‌باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه تعداد ۸ نفر عاملان اصلی این نزاع در صحنه دستگیر شدند، تصریح کرد: تعداد دو قبضه اسلحه شکاری و دو قبضه سلاح سرد قمه از عاملان درگیری کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: عاملان درگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ روشن قلب در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.