بوشهر- فرماندار دشتی گفت: پویش مهر علوی گامی مؤثر در حمایت از اقشار نیازمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در مراسم پویش مهر علوی که به صورت نمادین در شهرستان دشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، به اهمیت این پویش در حمایت از اقشار نیازمند اشاره کرد و با ابراز خرسندی از اجرای این برنامه‌ها، اظهار داشت: امروز شاهد خدمت دیگری از سوی بنیاد علوی در سطح استان و شهرستان بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، خیرین، و دستگاه‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش، اقشار ضعیف و نیازمند جامعه شناسایی شدند و با بهره‌گیری از پتانسیل بنیاد علوی، تلاش شد تا بخشی از خدمات ضروری به این اقشار ارائه شود.

فرماندار دشتی به اهمیت همکاری همه‌جانبه و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در جهت حمایت از افراد کم‌بضاعت اشاره کرد و تأکید کرد: این برنامه‌ها باید در جهت رفع نیازهای اساسی مردم تداوم داشته باشد.

وی همچنین از تمامی نهادهای شرکت‌کننده در این پویش، به‌ویژه بنیاد علوی که نقش کلیدی در اجرای این برنامه داشت، تشکر و قدردانی کرد.

بحرانی بر لزوم ادامه این‌گونه فعالیت‌های حمایتی و تداوم پویش‌های مشابه در سطح شهرستان و استان تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که این پویش‌ها بتوانند گامی مؤثر در جهت کاهش مشکلات نیازمندان و تقویت روحیه همبستگی و همدلی در جامعه باشند.