کرج- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: کنگره شهدا باید با ایجاد یک جریان و گفتمان فرهنگی تأثیرگذار و ماندگار در جامعه بسترساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، سردار علیرضا حیدرنیا در کنگره ملی ۱۲۳ شهید مدافع حرم این استان افزود: کنگره شهدای استان البرز در سال آینده برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اضافه کرد: این کنگره نیازمند تمهیدات و مقدماتی است که برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم استان البرز نیز در همین راستا است.

سردار حیدرنیا اضافه کرد: کنگره شهدا فرصت بسیار ارزشمند و کم نظیری جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف شهدا است.

وی با بیان اینکه همه ما باید بکوشیم تا کنگره‌ای در شأن شهدای استان البرز برگزار کنیم، بیان کرد: کنگره شهدا باید با ایجاد یک جریان و گفتمان فرهنگی تأثیرگذار و ماندگار در جامعه بستر ساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا شود.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مدافعان حریم آل الله بودند و همه باید قدردان جانفشانی آنها باشیم، خاطرنشان کرد: کنگره شهدای مدافع حرم استان البرز با حضور سردار مسجدی یکی از یاران نزدیک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد تا با تبیین و تشریح حماسه آنان، مردم و به ویژه نسل جوان با رشادت شهدای مدافع حرم بیش از پیش آشنا شوند.