رستم- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، یعنی فرهنگ عاشورای امام حسین (ع)،گفت:این فرهنگ مقدس باعث شد که هشت سال در برابر اشرار عالم، ایران اسلامی مقتدرانه بایستد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی شب سه شنبه در اجلاسیه ۲۳۵ شهید شهرستان رستم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، گفت: همه آن خانواده هایی که در این انقلاب شهید، جانباز یا آزاده دارند، در انقلاب اهل بیت (ع) سهیم و خانواده های شهدا و ایثارگران، قهرمانان این آب و خاک هستند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم یادواره و اجلاسیه های شهدا، مراسم ختم نیست و مراسم گرامیداشت فتوحات جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است، گفت: ما در این مراسم، از عزت و شرف و بزرگی که مردان مرد تاریخ برای ما به ارمغان آوردند، یاد می کنیم چرا که شهدا معرف و شناسنامه واقعی ما در دنیا هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدا باعث شدند که ایران سرفراز، امروز بازیگر حقیقی در منطقه باشد نقش اساسی در مجامع بین المللی داشته باشد.

سردار معروفی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، یعنی فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) گفت: این فرهنگ مقدس باعث شد که هشت سال در برابر اشرار عالم ایران اسلامی مقتدرانه به ایستد.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس دعوا بر سر اولین بودن در شهادت بود، تصریح کرد: نکته دیگر در جنگ، ۹۴ هزار شهید دادیم، یعنی مردم در بحران پای امام و دینشان ایستادند، درجه و منصب در این جنگ مهم نبود و همه برادر بودند، و این، هنر امام راحل بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در کربلای ۵ سرنوشت دفاع مقدس مشخص شد، ادامه داد: دشمنی آمریکا نیاز به تفسیر و تحلیل ندارد، و در اوج پیروزی در دفاع مقدس، وارد خلیج فارس شدند و هواپیمای مسافربری ما را زدند.

وی با بیان اینکه خروجی دفاع مقدس لیستی پربار است، تصریح کرد: هشت سال همه اشرار عالم با یک ملت تنها با همه ابزار از زمین و هوا و فضا وارد جنگ شدند، ۱۸۸ هزار شهید دادیم که ۹۰ درصد آنها جوان بودند، اما اجازه ندادیم پای نحس دشمن به ایران برسد.