اهواز- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۳۶ برنامه به مناسبت هفته گردشگری در این استان اجرا می‌شود.

جمال عامری نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجم مهر ماه روز جهانی جهانگردی و همچنین آغاز هفته گردشگری است و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۳۶ برنامه به مناسبت هفته گردشگری در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم نکوداشت روز جهانی گردشگری و جشنواره اقوام خوزستانی، برگزاری فم تور با بازار هدف استان (عراق)، برگزاری همایش هنر مقاومت و پایداری و برگزاری تور گردشگری دفاع مقدس و مراسم بزرگداشت شهید بهروز مرادی در کنار مزار ایشان، برگزاری همایش گردشگری روستایی با حضور دهیاران، جشنواره مهر و نشاط، برگزاری نشست فعالان گردشگری هر شهرستان و تور گرشگری کودک و خانواده برخی از این برنامه‌های هفته گردشگری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: برگزاری نشست آموزشی مبانی و اصول اولیه گردشگری دسترس پذیر با محوریت خوزستان، کارگاه آموزشی کودک شاد، برنامه اهدا قلم صلح گردشگری و تورهای دانش آموزی گردشگری دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری است که از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان اجرا می‌شود.

عامری نسب تاکید کرد: برنامه‌های هفته گردشگری امسال به صورت پژوهش محور بوده و برای برنامه‌ریزی و اجرای آن با دانش آموختگان، نخبگان و فعالان گردشگری نشست هم اندیشی برگزار کردیم.