با وجود شدت گرفتن تنش ها و تبادل آتش میان لبنان و رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم برای شرکت در نشست سازمان ملل به نیویورک سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی حملات هوایی خود را به مناطق جنوب و شرق لبنان ادامه می‌دهد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز پنج‌شنبه به نیویورک سفر خواهد کرد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نتانیاهو فردا پنج‌شنبه برای سخنرانی در سازمان ملل اسرائیل را ترک کرده و شنبه شب باز خواهد گشت.»

پیش از این قرار بود نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه تل آویو را به مقصد نیویورک ترک کند.

از روز گذشته هفتاد و نهمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در مقر این نهاد بین المللی در نیویورک آغاز شده است.

دفتر نتانیاهو همچنین اعلام کرد که وی در طول امروز مشورت‌هایی با نهادهای امنیتی برای بررسی ادامه حملات به لبنان خواهد داشت.

گفتنی است؛ جنگنده‌های صهیونیستی از بامداد دوشنبه، موج‌های پیاپی از حملات شدید و گسترده را انجام داده‌اند و مناطق جنوب و شرق لبنان که به عنوان پایگاه‌های حزب‌الله شناخته می‌شوند را هدف قرار داده‌اند. همچنین حملات خاصی را در ضاحیه جنوبی بیروت انجام داده‌اند.

نتانیاهو روز سه‌شنبه تهدید به انجام حملات جدیدی علیه حزب‌الله در لبنان کرد و ادعا کرد که رژیم صهیونیستی در حال جنگ با مردم لبنان نیست، بلکه با حزب‌الله می‌جنگد.

این در حالی است که بر اساس جدیدترین آمار وزارت بهداشت لبنان، این حملات تاکنون ۵۵۸ کشته، از جمله ۵۰ کودک و ۹۴ زن، و ۱۸۳۵ زخمی به جا گذاشته است.