معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم عدالت اجرا شود باید صدای بی‌صدایان را بشنویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بهروز آذر معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در آغاز نشست صمیمانه به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های نه فقط مردان، بلکه زنان غیور سرزمینمان هم است، زنانی که در پشت جبهه‌ها و خطوط مقدم جنگیدند و علاوه بر این، با حمایت‌های بی‌پایان خود از رزمندگان و خانواده‌های‌شان، در خطوط مقدم زندگی بسیار موثر بودند و نقش‌آفرینی کردند.

بهروز آذر با زنان ایثارگر و اعضای موسسه مطالعات و تحقیقات زنان دیدار کرد و در این جلسه مسائل، مشکلات و چالش‌های پیش روی مادران و همسران شهدا و خانواده‌های جانبازان توسط زنان ایثارگران و همسران و دختران شهدا و ایثارگران مطرح شد.

معاون رییس جمهور در ادامه این نشست اظهار کرد: آن چیزی که در دولت چهاردهم بر آن تاکید می‌شود استقرار و بنای حق و عدالت است و طبیعتاً اگر بخواهیم عدالت اجرا شود باید صدای بی‌صدایان را بشنویم.

بهروز آذر ضمن اشاره به زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما در معاونت امور زنان و خانواده کنار شما خواهیم بود تا قانون جامع خدمات ایثارگران به بهترین نحو اجرا شود.