تبریز-سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی تا کنون ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب، تقدیم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: آذربایجان شرقی تا کنون ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب، تقدیم کرده است.

وی آسایش و امنیت ایران اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و اظهار کرد: با وجود دفاع رزمندگان ایرانی در برابر ۸۶ کشور جهان در دوران جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با قدردانی از عملکرد سازمان همیاری در دوره مدیریت جدید این سازمان، گفت: خدمت صادقانه و مجاهدانه و به شکل کارآمد، وظایف و اهداف سازمان همیاری در این دوره مشهود است که امیدواریم بیش از پیش ادامه یابد.

محمدی از تمامی شهرداران شهرهای استان خواست که همکاری‌های موثر و عملیاتی خود با سازمان همیاری را افزایش داده و برای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از عملکرد دولت و نظام در مفهوم کلان بکوشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی یادآور شد: افزایش مشارکت شهرداری‌ها در موضوعات اجتماعی و فرهنگی ضروری است.