بوشهر- مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور و برای اولین بار در بوشهر زنگ مهر رضوی در ۸۸ مدرسه استان به صدا درآمد.

مهران خردبین مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، امروز در اولین روز چهارشنبه‌های امام رضایی سال تحصیلی، زنگ مهر رضوی در ۸۸ مدرسه سطح استان به نام علی بن موسی الرضا (ع) و در مرکز استان در دبستان فروغی بسطامی در محله باغ زهرا شهر بوشهر با حضور خادمیاران رضوی نواخته شد.

مدیرکانونهای خدمت رضوی استان بوشهر با بیان اینکه این طرح امروز در سراسر کشور برگزار می شود گفت: نواختن زنگ مهر رضوی از برنامه های ابلاغی آستان قدس رضوی است که برای اولین بار و با آغاز سال تحصیلی و حضور خادمیاران رضوی در مدارس نواخته می شود.

وی افزود: پس از نواخته شدن زنگ مهر رضوی در صبحگاه مدارس و قرائت قرآن کریم و صلوات خاصه، دانش اموزان با تبرک کردن پرچم گنبد بارگاه منور و نورانی امام رضا (ع) از زیر این بیرق مقدس رد شدند و ضمن دریافت تبرکی حرم، صبحانه رضوی نیز که به همت خادمیاران عزیز و پرتلاش اماده شده است، میهمان امام هشتم هستند.

وی ضمن تقدیر و سپاس از همکاری کادر مدارس محل اجرای این طرح به ویژه مدرسه فروغی گفت: این مهم به همت کانون تخصصی ابن الرضا (ع) در قالب چهارشنبه های امام رضایی اجرا شده است که امیدواریم پرسنل و دانش آموزان عزیز با موفقیت و صحت و سلامتی و زیر پرچم سبز رضوی سال تحصیلی پیش رو را بخوبی سپری کنند.