یک کارشناس صهیونیست ضمن تشریح کابوس رژیم صهیونیستی در صورت حمله زمینی به لبنان نوشت که ترور رهبران حزب الله تاثیری بر عملکرد نظامی آنها ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسی میلمان تحلیلگر صهیونیست روزنامه عبری زبان هاآرتص در مقاله‌ای نوشت که ترورهای اخیر اسرائیل که علیه شخصیت‌های حزب الله لبنان صورت گرفته است، نمی‌تواند روی توانمندی‌های حزب الله و ادامه جنگ و حتی حمله به شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی و پایگاه‌های نظامی تاثیرگذار باشد.

وی در این مقاله تصریح کرد که عملیات ترور ابراهیم عقیل رئیس بخش عملیات حزب الله و ۱۵ تن از فرماندهان یگان رضوان، گرچه عملیاتی خوب بود؛ اما هیچ تاثیری بر توانمندی‌های نظامی حزب الله نخواهد داشت.

این کارشناس صهیونیست در تشریح بیشتر اظهارات خود افزود که در سازمان‌هایی نظیر حماس و حزب الله لبنان همواره زیرساخت‌های نظامی تغییر می‌کند و افرادی که پست‌های بالایی دارند، بعد از ترور جایگزین می شوند.

وی با اشاره به اینکه درک این نکته برای کابینه رژیم صهیونیستی مشکل است، تصریح کرد که این ترورها عملاً باعث ایجاد جوان گرایی در فرماندهی عالی این سازمان‌ها می‌شود.

میلمان ادامه داد که اقدامات در حزب الله لبنان به صورت جمعی و سازمان یافته صورت می‌گیرد و برنامه‌ها و سیاست گذاری‌ها و زنجیره فرماندهی در آن واضح و آشکار است.

این کارشناس صهیونیست می افزاید که هزینه‌های مالی و جانی که اسرائیل در قبال این اقدامات خواهد پرداخت، بسیار زیاد خواهد بود و تل آویو در صورتی که بخواهد حمله زمینی به لبنان انجام دهد، خسارت‌هایی بسیار بیشتر از جنگ در غزه به بار خواهد آمد.