مشهد- تجمع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت و اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس در لبنان و فلسطین اشغالی، صبح امروز ۴ مهر ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه فرارسیدن نخستین سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی و در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه خاورمیانه و حمایت از جبهه مقاومت، تجمع بزرگ حوزویان خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری، حمایت خود را از جبهه مقاومت، و خشم و انزجار خود را از نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

در این مراسم، «شیخ الحسین احمد الخشن» در سخنانی، به بیان گوشه‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی و لبنان پرداخت و بر موضع محکم جبهه مقاومت در برابر این وحشیگری و رفتار غیرانسانی تأکید کرد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان این مراسم نیز قطع‌نامه حوزویان خراسان در حمایت قاطع از جبهه مقاومت قرائت شد. در بخش‌هایی از این قطع‌نامه آمده است: «امضاکنندگان این بیانیه، ضمن دعوت از همه نخبگان و فعالان حوزوی و دانشگاهی در سراسر کشور برای محکومیت صریح و قاطع تداوم جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، از مقامات کشوری و لشکری می‌خواهند در پاسخ بازدارنده و پشیمان‌کننده به این رژیم جنایتکار تردید نکنند و انتقام خون به‌ناحق‌ریخته رهبر فقید جنبش حماس، شهید اسماعیل هنیه و سایر شهدای جبهه مقاومت را هرچه زودتر بگیرند.

در ادامه این قطع نامه اعلام شده است: تأکید می‌کنیم انتظار کنارگذاشتن خوی وحشیگری از این سگ‌های هار که فقط در این چند ماهه، هزاران کودک معصوم را پاره‌پاره کرده و بر خط‌ونشان‌های مجامع بین‌المللی کمترین اعتنایی نکرده، ساده‌لوحی و خام‌اندیشی است. از مردم عزیزمان نیز می‌خواهیم علاوه بر دعا برای نصرت سپاه اسلام و شکست دشمنان امت اسلام، از هر گونه پشتیبانی مادی و معنوی جبهه مقاومت، به ویژه حزب‌الله لبنان که همواره در خط مقدم جهاد با کفار بوده است، دریغ نکنند.»

گفتنی است؛ به دنبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و در محکومیت این اقدامات وحشیانه و تجاوزگرانه، دروس حوزه علمیه خراسان امروز (چهارشنبه، ۴ مهرماه) تعطیل شد.