بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: خروج کامل کالاهای متروکه سنواتی از بندر بوشهر نیازمند تعامل و همراهی ویژه بین دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی‌نسب صبح چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت کالاهای متروکه بندر بوشهر با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر اظهار کرد: کالاهای متروکه بندر بوشهر شامل تعداد بسیار کمی خودروهای سنگین و سبک، ۲۰ کانتینر و کالاهای عمومی است که با همراهی دستگاه قضایی گام بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای خروج کامل کالاهای متروکه نقش خود را به طور تمام و کمال ایفا کرده و می‌طلبد با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط گام‌های نهایی نیز برداشته شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بنادر این استان از بنادر پیشگام کشور در ترخیص کالاهای رسوبی محسوب می‌شوند که این مهم در سایه اقدامات ویژه و حمایتی دستگاه قضایی از جمله مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان و شهنیایی دادستان عمومی و انقلاب بوشهر، شهبازی بازرس کل استان و تماری معاون دادستان بوشهر محقق شده است.

بوشهر از بنادر جذاب برای فعالیت‌های تجاری است

شکیبی‌نسب افزود: امید است در نشست‌های آتی کارگروه ویژه شرایطی فراهم شود تا با خروج کامل کالاهای متروکه سنواتی فضا برای خدمات‌رسانی شایسته به تجار و بازرگانان تسهیل شود.

وی گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست‌های مستمر با تجار و بازرگانان تلاش دارد تا با ارائه خدمات بهینه رضایت حداکثری جامعه هدف خود را جلب کند.

شکیبی‌نسب اظهار کرد: بنادر استان و بویژه بوشهر از بنادر جذاب کشور برای فعالیت‌های تجاری هستند که این مهم تنها با نگاه تعاملی و همراهی با فعالان اقتصادی محقق شده است.