اراک- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مرکزی از اجرای بیش از ۲۵۰۰متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرها و روستاهای این استان در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نیازمندهای جدیدی که درحوزه ساماندهی فاضلاب به طور مرتب در شهرها و روستاها ایجاد می شود اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه ها و خطوط انتقال فاضلاب امری ضروری است که به طور جدی توسط شرکت آبفا دنبال می شود.

وی با اشاره به توسعه ۲۵۰۰ متری شبکه جمع آوری فاضلاب در استان مرکزی گفت: از این میزان ۲۲۰۰ متر عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر های استان و ۳۰۰ متر در روستاهای استان بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه در این پروژه از لوله‌های پلی‌اتیلن ۲۵۰، ۳۱۵ و ۴۰۰ میلی‌متر استفاده می‌شود، تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون برای اصلاح و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرستانهای استان هزینه شده است.

عباسی با اشاره به اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در سال گذشته نیز گفت: در سال گذشته با مجموعه اقداماتی که با هدف بهینه سازی شبکه ها و خطوط انتقال فاضلاب صورت گرفت، ۲۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های فاضلاب در بخش شهری و روستایی استان اجرا شده است.