خرم‌آباد- تصاویری از نخستین تمرین خیبر بعد از برکناری رضا مهاجری را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نشست روز سه شنبه مسئولان باشگاه و رضا مهاجری سرمربی تیم طرفین روی پایان همکاری دو طرفه به توافق رسیدند.

«مارکو اورلیو» به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم آباد پیش از این کمک رضا مهاجری بوده که از این پس مسئولیت فنی تیم را در ادامه راه بر عهده دارد که روز گذشته معارفه شد و تمرینات تیم زیر نظر وی ادامه یافت.

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد پیش از این در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مهر در پاسخی کوتاه به سوال علت پایان همکاری با «رضا مهاجری» سرمربی قبلی تیم خیبر گفت: این موضوع نظر شخصی من بوده و هیئت مدیره هم تأیید کرده است.

احسان ناصر مدیرعامل باشگاه خیبر هم در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دلایل پایان همکاری باشگاه خیبر خرم آباد با رضا مهاجری اظهار کرد: این تصمیم را بعد از جلسات پی در پی که هفته گذشته برگزار کردیم اتخاذ کردیم. با توجه به شرایط تیم و همچنین بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدیم روند خیبر از دیدار هفته اول مقابل سپاهان به ترتیب در دیدارهای بعدی مقابل ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور رو به افت بود و بر همین مبنا تصمیم گرفتیم فرصت‌هایی که در سه هفته آتی پیش رو داریم را از دست ندهیم. این نظر مالک باشگاه بود که در این شرایط حساس نباید زمان طلایی را از دست داد و چنین تصمیمی را پیشنهاد کرد و هیأت مدیره باشگاه هم با آن موافقت کرد.

بنابر این گزارش، رضا مهاجری طی پنج هفته گذشته در لیگ برتر ایران ۲ شکست، یک برد و دو تساوی را کسب کرد که خیبر را در جایگاه یازدهم جدول قرار داد.

خیبر فصل گذشته با این سرمربی به لیگ برتر صعود کرده بود.