فریدن - امام جمعه شهرستان فریدن گفت: خون شهید هرگز هدر نمی رود و برکت دارد و مجلسی که به نام شهدا برگزار شود مجلسی است که انسان از آن حیات می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارمهر، همایش بزرگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان هشت سال دفاع مقدس و عموم مردم در شهرستان فریدن برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان فریدن اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یک فرصتی است که قلب خود را از غبار غفلت بشوییم و به وصیت نامه شهدا نگاه کنیم و درس بگیریم. ماباید خانواده شهدا را ولی نعمت خود تلقی کنیم تصویر شهدا را ببینیم و به حال آنها غبطه بخوریم و به حال خود و به حال گرفتاری خود در خاک دنیا غصه بخوریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی افزود: دفاع مقدس را در یک هفته محدود نکنیم ما باید همیشه در حال باشیم دفاع باشبم آن روز جنگ بود و کارمان با تیر سرب بود امروز تیر فرهنگ است، دشمن تلاش می کند به فرهنگ ما ضربه بزند.

امام جمعه شهرستان فریدن اظهار کرد: به خاک افتادگان آن روز شهید بودند اما امروز اگر کسی به خاک بیفتد ریزش‌های انقلاب محسوب می‌شود؛ ما وجودی داریم، عشق و ارادتی داریم اگر آنها به جا مصرف نشوند تهاجم فرهنگی بر ما غالب می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه افزود: تهاجم فرهنگی امروز به جایی رسیده که زنان ما عاطفه و محبتی را که باید صرف خانواده و فرزند کنند را به بیراهه ببرند و به حیوانات ابراز محبت کنند و با وجود ارزشمند خود عبادت و قداست خود را ظرف خود آرایی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ضمن ابراز تاسف به خاطر وضعیت به وجود آمده در جامعه و گسترش بدحجابی گفت: متولیان فرهنگی از یاد شهدا و خانواده شهدا استفاده کنند و از گسترش این حرکت جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: بهترین مدافعان ولایت خانواده‌های شهدا هستند مادر فتنه ها دیدیم که مقام معظم رهبری فرمودند؛ «این عمار» این ندا ی امیرالمومنین است که در نهج البلاغه هم آمده است عمار مثل مالک اشتر شمشیر زن نبود ولی روشنگر و بصیرت بخش بود هر کجا گرفتاری پیش می آمد از نظر فکری عمار حلال مشکلات بود.ولی امر مسلمین هم در این عصر ندای این عمار سر دادند.امروز هم نیاز به روشنگری است و باید مقابل تهاجم دفاع کنیم.

امام جمعه شهرستان فریدن ما به لطف خداوند زیر سایه نایب امام زمان هستیم و افول شیطان را می بینیم و برچیده شدن اسرائیل نزدیک می‌شویم و یک اشاره از مقام معظم رهبری کافی است تا بساط اسرائیل برچیده شود باید بدانیم که خون شهید هرگز هدر نمی رود خون شهدا برکت دارد و مجلسی که به نام شهدا برگزار شود مجلسی است که انسان از آن حیات می‌گیرد ما امروز آمدیم در این محفل از شهدا بخواهیم برای ما دعا کنند ما اسیران خاک هستیم و آنها افلاکیانی هستند که باید دست ما را بگیرندو از گرفتاری های دنیا نجات دهند.