خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۴۱ کیلو و ۶۰۸ گرم انواع مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت محله محور شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی در سخنانی، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت محله محور به‌منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین پیشگیری از وقوع جرائم در سطح شهرستان دورود به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری‌های، پاسگاها، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی انتظامی دورود در راستای برنامه‌های مقابله‌ای با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۸ متهم که اقدام به فروش مواد افیونی در این شهرستان می‌کردند شدند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: مأموران پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه این افراد اعزام و طی چند عملیات آنها را دستگیر و در بازرسی از پاتوق این افراد ۴۱ کیلو و ۶۰۸ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند، بر عزم جدی پلیس در مقابله با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود دراین‌خصوص را از طریق تماس با شماره‌تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.