گرگان- رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش سه و نیم برابری منابع استان خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم توانستیم مطالبات پرسنل دانشگاه را به کمتر از ۹ ماه برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در بخش بیمه های درمانی خبر داد و اظهار کرد: در صورت پرداخت این مطالبات دانشگاه می تواند حقوق پرسنل را پرداخت کند.

به گفته وی اکنون مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گلستان از معوقات آن بیشتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش سه و نیم برابری منابع دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در دولت سیزدهم توانستیم مطالبات پرسنل دانشگاه را به کمتر از ۹ ماه برسانیم.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن از مهمترین اهداف ما بوده است، خاطرنشان کرد: تا کنون اقدامات خوبی جهت ساخت و تجهیز مراکز درمانی درشرق استان صورت گرفت.

گل فیروزی اظهار کرد: در حال حاضر استان گلستان دارای ۱۷ بیمارستان دولتی و ۱۷۰ مرکز جامع سلامت است.

وی از افتتاح مرکز جامع سلامت شهرک جامی گرگان طی هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز با مساحت حدود سه هزار متر مربع جز بزرگترین مرکز جامع سلامت کشور محسوب می شود که در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بخش دیالیز بیمارستان شهدای بندرگز با ظرفیت ۱۸ تخت با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.