قم- فرمانده سپاه استان قم گفت: امروز به خصوص جوانان و نوجوانان آماج جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی هستیم و دشمن همواره به دنبال تسخیر قلوب و اذهان مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد ظهر چهارشنبه در آیین ویژه یادگاران هشت سال دفاع مقدس قم اظهار کرد: سپاه استان قم آمادگی لازم را برای همکاری و تعامل بیشتر با مجمع نمایندگان طلاب را دارد تا یادمان‌های شهدا و فرهنگ شهدایی در قالب تولیدات محتوایی گسترش و توسعه پیدا کند.

فرمانده سپاه استان قم با تشریح دستاوردهای ناب دفاع مقدس ابراز کرد: مدیریت جهادی رزمندگان در دوران هشت ساله جنک تحمیلی بسیار شایسته و برجسته است و دستگاه‌های مدیریتی نیز می‌بایست این امر را دنبال کنند.

وی تصریح کرد: فرهنگ و دستاوردهای دفاع مقدس بایستی به آیندگان و نسل جوان منتقل شود تا سیره شهدا در بین این نسل ترویج پیدا کند ضمن اینکه خیرات و برکاتی به همراه خواهد داشت.

سردار موحد بیان کرد: هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی و حامی جنایت کارش یعنی آمریکا با شسکت قابل توجهی رو به رو شده است و آرزوی دیرینه آنان مبنی بر نابودی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

فرمانده سپاه استان قم با تصریح بر اینکه جهاد تبیین به عنوان اهم مطالبات مقام معظم رهبری در جامعه باید جاری و ساری شود، خاطرنشان کرد: امروز به خصوص جوانان و نوجوانان آماج جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی هستیم و دشمن همواره به دنبال تسخیر قلوب و اذهان مردم است.