ساری- معاون مهندسی و توسعه منابع آب و فاضلاب کشور شمار پروژه های در دست اجرای آبرسانی را در کشور ۱۲۳ طرح اعلام کرد و گفت: ۳۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز است.

ذوالفقاره مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیانی که در بخش آبرسانی ۱۲۳ پروژه در دست اجرا وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها ۳۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اظهار اینکه روز گذشته جلسه‌ای را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم، گفت: با توجه به اینکه این طرح‌ها در زندگی مردم بسیار اثرگذار هستند مقرر شد بسته‌هایی برای تامین مالی این پروژه‌ها تهیه و تعریف شود تا بتوانیم گام مثبتی برای سرعت بخشی این پروژه‌ها داشته باشیم.

مهدی زاده به بازدید از پروژه فاضلاب شهرستان‌های نوشهر چالوس اشاره و اضافه کرد: این پروژه از اردیبهشت تاکنون ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده شد گفت: همچنین از اعتبارات ماده ۵۶ نیز ۵۶ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شد.

معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: امسال اعتبار مصوب به این پروژه ۸۰ میلیارد تومان است و تلاش می‌کنیم که تمامی آن جذب شود تا بتوانیم تا پایان سال این پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.