در ادامه شما با ۳ گوشی آشنا خواهید شد که در سال ۲۰۲۴ بسیار پرطرفدار بوده‌اند و خیلی از کاربرانی که دنبال گوشی ارزان بودند، یکی از آن‌ها را انتخاب کردند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، درست است که در حال حاضر قیمت گوشی بالا رفته و به‌سختی می‌شود گوشی هوشمندی که ارزش خرید داشته باشد با قیمت مناسب پیدا کرد؛ اما باز هم برند به‌نامی مانند سامسونگ، چندین مدل گوشی ارزان یا به اصطلاح اقتصادی تولید کرده که می‌توانید خریداری کنید. این گوشی‌ها شاید مناسب گیمینگ نباشند، اما اگر برای استفاده دانش‌آموز یا سالمندانی که کار خاصی با گوشی ندارند بخواهید تهیه کنید بسیار مناسب هستند. همچنین، می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان گوشی دوم در کنار یک گوشی گران‌قیمت دیگر تهیه و استفاده کنید.

ویژگی های گوشی ارزان

گوشی‌های ارزان قیمت تا سقف ده میلیون تومان، اصلاً مناسب کارهایی مانند عکاسی حرفه‌ای یا فعالیت‌های گیمینگ نیستند. این بدین خاطر است که این گوشی‌ها تراشه مناسب چنین فعالیت‌هایی و همینطور لنز دوربین مناسب برای این کارها را ندارند. بنابراین اگر قصدتان کارهای گیمینگ و حرفه‌ای است، سراغ گوشی‌های گران‌تر که مناسب این فعالیت‌ها هستند بروید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون در سال ۲۰۲۴

در ادامه شما با ۳ گوشی آشنا خواهید شد که در سال ۲۰۲۴ بسیار پرطرفدار بوده‌اند و خیلی از کاربرانی که دنبال گوشی ارزان بودند، یکی از آن‌ها را انتخاب کردند.

گوشی A۰۶ سامسونگ

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ که در سال ۲۰۲۴ آمد و توانست دل کاربران را به‌دست بیاورد، گوشی اقتصادی و ارزان A۰۶ بود. گوشی A۰۶ یک نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد که فضای کافی برای تماشای فیلم و سریال را برای شما ایجاد می‌کند. این گوشی به تراشه Helio G۸۵ مجهز شده است که امکان فعالیت‌هایی مانند وبگردی، استفاده از اپلیکیشن‌های سبک مانند پیامرسان‌ها و به‌طور کلی کارهای روزمره را به شما می‌دهد. در پشت گوشی، دوربین دوگانه آن را می‌بینید که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است و با یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی همراه شده تا در مواقع ضروری از سوژه مورد نظرتان عکاسی کند. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند اما خبری از شارژ معکوس نیست. بدنه گوشی از جنس پلاستیک است که با توجه به قیمت پایین گوشی، اصلاً دور از انتظار و تعجب برانگیز نیست.

۲) گوشی A۰۴e سامسونگ

این گوشی نسبت به A۰۶ کمی قدیمی‌تر است؛ اما هنوز از تک و تا نیفتاده و کاربرانی که دنبال گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان هستند، آن را انتخاب می‌کنند. این اسمارت فون سامسونگ از تراشه Helio P۳۵ مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه، فقط برای کارهای سبک مناسب است و کارهای سنگین را با این گوشی نمی‌توانید انجام دهید. صفحه نمایش گوشی ۶.۵ اینچ بوده و از نوع PLS LCD است. دوربینی که روی گوشی قرار گرفته یک لنز واید با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بوده، و دوربین دوم عمق سنج دو مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی نیز لنز واید ۵ مگاپیکسلی دارد و در مجموع می‌توان گفت خیلی نباید روی کیفیت آن‌ها حسابی باز کنید. این موبایل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از طریق کابل USB-C شارژ می‌شود.

۳) گوشی A۱۵

اگر بخواهید مدلی کمی پیشرفته تر از دو مدل قبلی تهیه کنید، خوب است با سومین گوشی پرفروش و محبوب امسال که زیر ۱۰ میلیون تومان است، یعنی a۱۵ آشنا شوید.

سامسونگ این گوشی را در اوایل سال و کمی بعد از پرچمدارهای خود معرفی کرد. A۱۵ در حالی که یک گوشی اقتصادی است، اما از نظر دوربین و پردازنده، یک پله پیشرفته‌تر از دو مدل دیگر است. این گوشی از تراشه Helio G۹۹ استفاده می‌کند که پرازنده‌ای ۸ هسته‌ای بوده است. صفحه نمایش Super AMOLED است و ۶.۵ اینچ اندازه آن می‌باشد. این نمایشگر نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را تجربه می‌کند و تا ۸۰۰ نیت روشنایی دارد.

در پشت گوشی می‌توانید دوربین اصلی ۵۰ واید، ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را مشاهده کنید که در عکاسی‌های روزانه کمکتان می‌کنند و عکاسی پانوراما، اچ دی آر، و همینطور فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را می‌توانید تجربه کنید. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ وات با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات مجهز است. بدنه گوشی از جنس پلاستیک است که برای جلوگیری از خط و خش گرفتن آن، می‌توانید قاب گوشی سامسونگ در هر رنگ و شکلی را انتخاب کرده و روی گوشی خود بیندازید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.