زنجان-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان بر برندسازی و تقویت زیرساخت‌های جشنواره ملی آش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شهامی ظهر چهارشنبه در نشست برگزاری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هجدهمین نمایشگاه صنایع دستی در استان زنجان اظهار کرد: تامین اعتبار برگزاری این جشنواره و نمایشگاه از طریق اجاره غرفه‌ها، اسپانسرها و حامیان بخش خصوصی محقق می‌شود.

وی به برندسازی جشنواره آش تاکید کرد و گفت: ثبت این رویداد در تقویم رسمی کشور، اهمیت و رهاورد آن را برای استان دوچندان خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه این رویدادها باید به جذب و اقامت گردشگران کمک کند، تصریح کرد: با توجه به ثبت ملی جشنواره ملی آش باید زیرساخت‌های استان برای اسکان گردشگران و مسافران تقویت شود.

وی با تاکید بر هماهنگی کمیته اسکان و خودرو با استانداری، عنوان کرد: البته گردشگران باید عادت کنند که برای حضور در جشنواره هزینه کنند و برای سال‌های بعد دنبال اسکان مدعوین نباشیم.

شهامی به موضوع تامین پارکینگ برای جشنواره آش اشاره کرد و گفت: هر سال بتوانیم به مساحت پارکینگ اضافه کنیم و زیرساخت‌ها را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه قرار بود جشنواره آش در بهار برگزار شود، خاطرنشان کرد: حادثه شهادت رئیس‌جمهور و برگزاری چند انتخابات این رویداد را به تعویق انداخت و در مهرماه برگزار می‌شود.