کرمان_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با برگزاری مرحله دوم ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر، اعضای هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، ظهر چهارشنبه گفت: دومین مرحله انتخابات هیئت مدیره و بازرسی جمعیت هلال احمر کرمان با حضور ۴۳ نفر از اعضای شورای اجرایی هلال احمر شعب استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: پس از جمع‌آوری آرای ماخوذه حمید ملانوری، احمد انارکی محمدی، مریم خالقی و دکتر میثم یوسفی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد مطهری نیا و اکبر عباسپور بازرسان اصلی جمعیت هلال احمر استان کرمان شدند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت مدیره استان در سومین مرحله انتخابات در تهران، با حضور در مجمع عمومی‌کشور هفت عضو انتخابی شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را انتخاب می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: مجمع استانی شامل جمعی از اعضای شوراهای اجرایی شهرستان‌هاست که با رای جوانان، داوطلبان، امدادگران و اعضای فعال این جمعیت در انتخابات مجامع هلال احمر انتخاب شده اند.

وی تصریح کرد: هلال احمر از مردم و برای مردم است و امروز مردم با آن آشنا شده و به این جمعیت اعتماد دارند، ضمن اینکه جمعیت هلال احمر اقدامات خود را به پشتوانه مردم به انجام می رساند.