در شرایطی که اراکی ها به دلیل ایجاد ترافیک سنگین در این شهر از برگزاری دربی در شهرشان ناراضی و معترض هستند، برخی هواداران پرسپولیس در شعارهایشان خواستار برکناری جواد نکونام شدند!

به گزارش خبرنگار مهر دیدار دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد. در فاصله چند ساعت مانده به شروع این دیدار حاشیه هایی در ورزشگاه رخ داده است:

* تعدادی از هواداران پرسپولیس علیه سرمربی استقلال شعار داده و خواستار برکناری نکونام از استقلال شدند.

* در حالی که ورزشگاه ۱۵ هزار صندلی دارد اما با تصمیم مسئولان برگزار کننده ۸ هزار بلیت فروخته شده که این موضوع باعث اعتراض طرفداران دو تیم در بیرون از ورزشگاه شده است.

* طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس خواستار حضور در ورزشگاه بودند که نیروی انتظامی با این دلیل که آنها برای ورود بلیت ندارند از حضورشان جلوگیری کردند.

* هر چه به شروع بازی نزدیک تر می شویم ازدحام و ترافیک مقابل ورودی های ورزشگاه امام خمینی اراک بیشتر می شود و برخی از مردم اراک که تا به حال چنین ترافیک سنگینی را تجربه نکرده بودند نسبت به برگزاری دربی در این شهر معترض بودند.

* طرفداران دو تیم به دلیل کری خوانی زیاد در بیرون ورزشگاه با یکدیگر درگیر شدند که نیروی انتظامی دخالت کرده و غائله را ختم کرد.

* در اراک هم بازار سیاه بلیت وجود داشت و با اینکه بلیت ها اینترنتی فروخته شده بود اما برخی افراد سودجود بلیت های ورزشگاه را به قیمت ۳ میلیون تومان به هواداران علاقه مند می فروختند.

*طرفداران استقلالی حاضر در ورزشگاه علیه افشین پیروانی و گاریدو شعار داده و آنها را مورد توهین قرار دادند.