دهدشت_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: کلید عبور از مشکلات، فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر پور بهشت ظهر چهارشنبه در همایش «طلایه داران جهاد از دیروز تا امروز» به اهمیت مرور رشادت‌ها و بازخوانی آرمان شهدا اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس فرصتی است برای مرور گذشته پرافتخار و یادآوری آرمان‌های شهدا است.

وی تصریح کرد: در زندگینامه شهدا و خاطرات رزمندگان، آرمان‌ها و ارزش‌ها مشخص است و شاهکلید عبور از مشکلات، فرهنگ دفاع مقدس است.

پور بهشت افزود: در این بازه زمانی، باید از مناسبت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم و این فرهنگ را به نسلی که دفاع مقدس را ندیده و مورد هجمه تبلیغاتی دشمن قرار دارد، منتقل کنیم تا آنها را بیمه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، سرکشی از خانواده شهدا، قرائت وصیتنامه شهدا و تبیین دفاع مقدس در مدارس را از جمله اقداماتی نام برد که می‌توانیم با انجام آنها این فرهنگ را نهادینه کنیم.

پور بهشت همچنین به سیاست ستاد ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اشاره کرد و گفت: سیاست ستاد این است که در یک بازه زمانی ده ساله، از همه رزمندگان تجلیل کند.

پور بهشت ادامه داد: هم‌اکنون در پنجمین مرحله این طرح هستیم و تلاش می‌کنیم با تجلیل از این قهرمانان، یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پایان تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا با پاسداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و از این طریق، کشورمان را در برابر تهدیدات و هجمه‌های دشمنان بیمه کنیم.