قم- قائم مقام مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: این سنت الهی است که رژیم صهیونیستی مایوس شده و با انجام جنایات متعدد در اقصی نقاط جهان دست و پای آخر خودش را می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین رونمایی از ویژه نامه روحانیت و دفاع مقدس در قم اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری فرمایشی داشتند که دفاع مقدس پس از توصیف باید تحلیل شود ولی متاسفانه این امر محقق نشده است.

قائم مقام مدیریت حوزه‌های علمیه بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه است و استقامت ملت ایران و برپایی پرچم انقلاب با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اعجاز آمیز بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی روز به روز مقتدر تر می‌شود و با وسیله ایمان در توطئه‌های دشمنان پیروز می‌شود.

حجت الاسلام ملکی تصریح کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس مصداق جنگ بدر بود، چراکه ایران در مقابل ۳۰ کشور دنیا ایستادگی می‌کرد.

قائم مقام مدیریت حوزه‌های علمیه اذعان کرد: این سنت الهی است که خداوند اهل ایمان و مبارزه و جهاد را تایید می‌کند و بر گروه زیادی پیروز می‌گرداند.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس گاهی شکست می‌خوردیم ولی خداوند رعب و وحشت به دل دشمن می‌انداخت و باید این را باور کنیم که این یک سنت الهی است و اگر ابر قدرت را خدا بدانیم بر تمام دشمنان و مشکلات فایق می‌شویم.

حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: این سنت الهی است که رژیم صهیونسیتی مایوس شده است و با انجام جنایات متعدد در اقصی نقاط جهان دست و پای آخر خودش را می‌زند.