منابع فلسطینی از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به «جنین» در کرانه باختری و مقابله مبارزان مقاومت فلسطین با این نظامیان خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به «جنین» در کرانه باختری یورش برده‌اند و با مقابله مبارزان مقاومت فلسطین مواجه شده‌اند.

گردان جنینِ نیروهای «العاصفه» (شاخه نظامی جنبش فتح الانتفاضه) از تیراندازی مبارزان این گروه مقاومتی به سوی نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و انفجار بمب‌های دست‌ساز روی این نظامیان خبر داد.

گردان جنینِ گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان با گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در روستای «عنزا» در جنوب «جنین» به شدت درگیر شده‌اند و تلفاتی قطعی را به آنان وارد کرده‌اند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها هم در این درگیری‌های مسلحانه مشارکت دارند.

منابع رسانه‌ای از محاصره یک خانه در شهرک «عنزا» در جنوب «جنین» از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت یک بانو و جراحت شدید ۳ بانوی دیگر در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خانه یکی از مبارزان فلسطینی تحت تعقیب به نام «قیس السعدی» در اردوگاه جنین را منفجر کردند.

شماری از خانه‌های فلسطینیان در اردوگاه جنین نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد یورش قرار گرفت و بولدوزرهای صهیونیستی نیز خیابان‌ها و زیرساخت‌های این اردوگاه را تخریب کردند.

منابع میدانی در کرانه باختری گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صدها نفر از دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه «الکرامه» واقع در اطراف بیمارستان دولتی «جنین» را بازداشت کرده‌اند.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی برق و اینترنت بخش‌های گسترده‌ای از شهر «جنین» را نیز قطع کرد.