ساری- یک استاد حوزه و دانشگاه در مازندران وحدت و انسجام را اساسی ترین راهبرد پیروزی در جنگ نرم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی شامگاه چهارشنبه در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران، در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س)ساری، بیان داشت: یکی از مشکلات عمده‌ای که در جامعه داریم، مسئله جنگ نرم و قدرت نرم بوده و دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب نیز در حال حاضر همین مسئله و جنگ ترکیبی است.

احمدی ادامه داد: دانشگاه‌های معتبر بسیاری وجود دارند که اساتید و دانشجویان بین‌المللی از سراسر جهان در آن‌ها فعالیت می‌کنند. اما متأسفانه مراکز قدرت نرم ما، نظیر حوزه زنان، مورد غفلت قرار گرفته‌اند؛ این در حالی است که خواهران نقش مهمی در قدرت نرم جامعه اسلامی ایفا می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه، در خصوص حقوق بشر بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی افزود: با وجود شعارهای حقوق بشر از سوی سازمان‌های بین المللی، بسیاری از جنایات که در فلسطین و سایر مناطق مظلوم جهان رخ می‌دهد، نادیده گرفته می‌شودو این سازمان‌ها توسط افرادی نظیر الینور روزولت پس از جنگ جهانی دوم با هدف دستیابی به کنترل فرهنگی و اقتصادی بر جهان تشکیل شدند.

وی همچنین در خصوص جنایات اسرائیل در غزه تصریح کرد: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و دیگر مناطق توسط هم پیمانانشان در کشورهای غربی، نظیر انگلستان و فرانسه، به طور آشکار حمایت می‌شود. این در حالی است که ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان نباید به این قدرت‌ها امیدی داشته باشند، چرا که بسیاری از دولتمردان خودشان نیز با دلارهای صهیونیست‌ها به قدرت می‌رسند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد ساری، در پایان تأکید کرد: مردم و جوانان انقلابی ما باید به میدان بیایند و با تجمع‌ها و فعالیت‌های خود در جنگ نرم علیه دشمنان، وحدت و انسجام خود را حفظ کنند. رهبری همواره بر لزوم اتحاد و وحدت تأکید داشته‌اند و این از اساسی‌ترین راهبردهای پیروزی در برابر جنگ نرم است.

همچنین در ادامه این نشست، طلاب حوزه علمیه خواهران در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س)ساری، بیانیه‌ای را در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها قرائت کردند. در این بیانیه، ضمن ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه ، فلسطین و لبنان بر لزوم مقابله با ظلم و ستم صهیونیسم تأکید شد.

همچنین، طلاب از سکوت و حمایت کشورهای غربی و سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشری انتقاد کرده و آن‌ها را "چشمان کور حقوق بشر" خطاب کردند که در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

در پایان، شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" با صدای بلند طلاب خواهر و حاضرین در فضا طنین‌انداز شد. این شعارها، نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بود و تأکیدی دوباره بر ادامه راه جبهه مقاومت تا تحقق آزادی کامل فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر قدس داریم.