مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی از مراجع تقلید عراق به‌منظور همدردی و یاری، اجازه صرف حقوق شرعی برای رفع نیازهای ضروری ملت برادر لبنان و ارائه کمک‌ها را صادر کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی از مراجع تقلید عراق به‌منظور همدردی و یاری، اجازه صرف حقوق شرعی برای رفع نیازهای ضروری ملت برادر لبنان و ارائه کمک‌ها را صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی

۱۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶
برابر با ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴

با توجه به شرایط بحرانی که ملت برادر لبنان در آن به سر می‌برد و شهرهایشان تحت حمله وحشیانه صهیونیست‌ها قرار گرفته است که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها نفر از مؤمنین و آواره شدن و جابجایی هزاران نفر از غیرنظامیان بی‌گناه شده است، مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) اجازه دادند که هر کس که مایل است حقوق شرعی خود را برای خرید نیازهای ضروری برادران ما در لبنان یا ارائه کمک‌های عینی صرف کند، به‌منظور همدردی و یاری‌رسانی به آن‌ها. این کمک‌ها به اذن الله متعال از طریق دفتر ایشان در لبنان ارسال خواهد شد.

از خداوند متعال خواستاریم که لشکریانش را عزیز و دل‌هایشان را استوار سازد و در تمامی جبهه‌های یاری‌شان دهد، و نقشه‌های شوم دشمنان را به خودشان برگرداند. همچنین طلب می کنیم که رحمت و رضوان را برای شهیدان سعادتمند و شفای کامل برای مجروحان و مصدومان عطا فرماید، که او شنونده دعاهاست.