قم- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌های بی نظیری را در عرصه‌های مختلف، ایثارگری، خداباوری و ولایتمداری خلق کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاجی زاده عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هقته دفاع مقدس در جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی و زندگی در این برهه باشیم و این انقلاب موجب احیای اسلام و برخی افراد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم بیان کرد: دوران بعد از انقلاب اسلامی با دوران پیش از آن قابل قیاس نیست، چرا که پیش از آن ناهنجاری‌ها و برخی رفتارهای ناشایسته و منکرات در جامعه ترویج پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: مردم در دوران قبل از انقلاب اسلامی حتی از برگزاری مراسمات عزاداری و مذهبی قاصر بودند و برای برگزاری این شعایر باید مجوز اخذ می‌کردند.

حاجی زاده ابراز کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون خون شهدایی است که از جان و مال خود برای صیانت و حراست از وطن گذشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصریح کرد: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌های بی نظیری را در عرصه‌های مختلف، ایثارگری، خدا باوری و ولایت مداری خلق کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت همیشه در راس آرزوهای رزمندگان قرار داشت و امروز در شرایط حساس جهان اسلام باید بیش از پیش همچون دوران دفاع مقدس با یکدیگر وحدت داشته باشیم تا نزد خداوند سرافکنده نشویم.