زنجان-مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۴۲ نفر در مرحله استانی مسابقات معارفی اوقاف در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی امروز از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

وی افزود: این مسابقه به صورت کتبی و چهارگزینه‌ای در سه رشته معارف قرآن کریم (تفسیر)، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه است.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: بیش از نیمی از نفرات ثبت نام کننده در مسابقات سراسری قرآن کریم که سازمان اوقاف و امور خیریه متولی برگزاری آن است در بخش معارفی هستند که با هدف آشنایی و انس هرچه بیشتر جامعه و جوانان با معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع ۴۲ نفر شامل ۲۸ خانم و ۱۴ آقا از شهرستانهای مختلف به مرحله استانی این مسابقات راه یافته اند که هشت نفر در رشته صحیفه سجادیه، ۱۴ نفر در رشته نهج البلاغه و ۲۰ نفر در رشته تفسیر قرآن کریم با کسب امتیازات لازم موفق به حضور در این مرحله شده اند و در صورت کسب حد نصاب و امتیاز لازم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.