اردبیل- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هفته سراسر مبارک دفاع مقدس گنجی بی‌پایان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسد علیزاده پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم هفته دفاع مقدس سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: هفته سراسر مبارک دفاع مقدس که گنجی بی پایان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود فرصت بسیار گران بهایی برای بازشناسی حماسه جاودان جوانان بصیر و غیور و بهره برداران و تولید کنندگان و جهاد گران پرتلاش تحت عنوان سنگر سازان بی سنگر است.

وی افزود: امروز به برکت خون شهیدان انقلاب و ایثارگری رزمندگان، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی رقم خورده و فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می آورند و بحمدالله ره آورد این اقتدار، شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه طلب بوده است.

سردار تدین، فرمانده تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم افزود: حماسه‌ی رشادت‌ها و جانبازهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ستودنی است و برای همیشه در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: عملیات آزاد سازی خرمشهر که تمامی متخصصین نظامی در سطح جهان باز پس‌گیری آن را از رژیم بعث عراق غیر ممکن می‌دانستند از این همه شجاعت و غیرت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام مات و مبهوت ماندند و سر تعظیم در برابر اراده قدرتمند رزمندگان اسلام که منبعی از اراده ی الهی و پیروی از ولایت فقیه بود، فرودآوردند.

فرمانده تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: جنگی نابرابر در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی به ویژه آمریکا تحت فشار شدیدی قرار داشت و در داخل کشور نیز جناح‌های وابسته به غرب و شرق، با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و ایجاد درگیری‌های نظامی در صدد تضعیف نظام بودند و نیروهای نظامی نیز به خاطر تبعات قهری انقلاب، هنوز مراحل بازسازی و ساماندهی را به طور کامل پشت سر ننهاده بودند.