دامغان- رییس سازمان بازرسی از ایجاد دفتر حمایت تولید و سرمایه گذار در این سازمان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام پیگیری رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خداییان بعد از ظهر پنج شنبه در سفر به دامغان در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه دفتر حمایت تولید و سرمایه گذار در سازمان بازرسی کل کشور ایجاد شده است، ابراز داشت: هدف از این اقدام پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی بابیان اینکه شماره تماس ۱۳۶ یا سامانه ۱۳۶.ir به همین منظور در اختیار عموم قرار دارد، افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند مشکلات خود را مطرح کنند تا موضوع توسط دستگاه یا ارگان مربوط حل شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بابیان اینکه مشکلات برخی واحدهای دامغان نیز رصد شدند، ابراز داشت: پیگیری های لازم برای حل مشکلات این واحدها در دست اقدام است.

محمدی با بیان اینکه طی سال گذشته شش هزار و ۲۰۰ برنامه بازرسی به انجام رسید، تصریح کرد: نتیجه این بازرسی ایجاد یک هزار پرونده کیفری در کل کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار گزارش در این بازرسی ها ارائه شدند، افزود: از این تعداد هفت هزار گزارش جنبه پیشگیرانه داشته است.