اردستان-آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اردستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری ظهر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار اردستان، اظهار داشت: جنگ خشونت و کشتار است، تمام بشریت تلاش می‌کرده که حتی الامکان از جنگ دوری کند اما دفاع مقدس ایران با جنگ های دیگر تفاوت دارد چرا که این جنگ‌ بر ما تحمیل شد و ما دفاع کردیم.

وی افزود: از افتخارات تاریخ ایران این است که تنها در دوره انقلاب اسلامی است که در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران جدا نشد و دشمن با انقلاب اسلامی و اسلام دشمنی داشت بنابراین چون در این جنگ از ارزش‌های اسلامی دفاع شد این دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس برای اینکه پرچم دشمن برافراشته نشود، جان خود را فدا کردند، رهبر انقلاب نیز در این جلسه در مورد یکی از مسائل مهم یعنی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین سخن گفتند.

جان‌نثاری تصریح کرد: نباید بستری فراهم شود که دشمن اهداف خود را پیاده کند و این یک توطئه بوده که شیوه عمل نیز نفوذ فرهنگی، ترویج شیوه زندگی دشمن و ایحاد وسوسه‌های خصمانه توسط دشمن است بنابراین باید مراقب بود.

وی با اشاره به اینکه سرپرست فرمانداری برای رضای خدا کار کرده و در خدمت مردم باشد، بیان کرد: فرماندار محور دستگاه‌های اجرایی است و باید حول محور فرماندار کارهای اجرایی شهرستان صورت بگیرد و ادارات مطابق با فرماندار اقدامات را انجام دهند.

لازم بذکر است در آیین از خدمات خالصانه و جهادی سید محمدهادی احمدی‌طبا فرماندار سابق شهرستان تقدیر و علیرضا فرحبخش به‌عنوان سرپرست فرمانداری اردستان معارفه شد.