یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه حزب الله کمتر از ۱۰ درصد توان نظامی خود را به کار گرفته، تاکید کرد که حملات اسرائیل قدرت این حزب برای وارد آوردن ضربات دردناک را از بین نبرده است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که حملاتی که ارتش این رژیم به لبنان انجام داده، به این معنا نیست که حزب الله قدرت خود را برای وارد آوردن آسیب‌های شدید به اسرائیل از دست داده باشد.

این گزارش تاکید می‌کند که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد حزب الله لبنان بنا به ملاحظات مختلف تاکنون کمتر از ۱۰ درصد از توان خود را به کار گرفته است.

یدیعوت می افزاید که ارزیابی‌های تل‌آویو نشان می‌دهد که حزب‌الله خود را برای واکنش نشان دادن به حملات ارتش رژیم صهیونیستی آماده می‌کند.

ساعاتی پیش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی ساعات گذشته ۴۵ موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه جلیل غربی شلیک شده است.

این حمله موشکی در حالی صورت می‌گیرد که در هفته‌های اخیر تنش‌ها بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته شدیدترین و گسترده‌ترین حمله خود به لبنان را آغاز کرده است.

این حملات تاکنون منجر به شهادت بیش از ۶۰۰ نفر، از جمله زنان و کودکان، و زخمی شدن بیش از ۲۵۰۰ نفر شده است. بر اساس آمار رسمی، تخمین زده می‌شود که نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از مناطق درگیر مهاجرت کرده‌اند.